Copier esdevé ‘Corporate partner’ de Ricoh

Publicat a Ricoh el 28/09/2016 per

Copier, l’empresa especialitzada en material d’oficina i servei post-venda, fa un pas endavant en la seva trajectòria i ha esdevingut ‘Corporate Partner’ de Ricoh, la marca líder mundial especialitzada en gestió documental i serveis d’impressió. Aquest canvi suposa un salt qualitatiu, ja que aquesta és la màxima distinció que poden obtenir les empreses col·laboradores amb Ricoh.

Aquest segell distintiu suposa un compromís absolut per la millora del servei, ja que Copier, un dels principals distribuïdors de Ricoh, es compromet a garantir un equip de professionals formats per tal de prestar un servei plenament eficient i donar la millor resposta a qualsevol necessitat dels seus clients.

Des de sempre Copier ha vetllat acuradament per donar les millors solucions tecnològiques i ser pioners en oferir les novetats que surten al mercat. Estem especialitzats en dispositius d’impressió, en millorar la gestió de documents i oferir assessorament i la posada a punt de qualsevol tipus d’equipament per a tot tipus d’empreses i clients.

La nostra trajectòria professional i el caràcter pioner, incorporant sempre novetats i nous dispositius, ha fet que des de la fundació el 1995 una de les nostres principals preocupacions hagi estat buscar contínuament la manera d’augmentar la productivitat d’empreses i clients, estalviant-los temps, processos i costos.

A través de ‘Corporate partner’ de Ricoh, renovem aquest compromís amb el servei i assessorament de qualitat que sempre ha guiat els nostres passos. Al llarg d’aquests anys la nostra prioritat no ha estat només ser una empresa líder en solucions d’ofimàtica, sinó assolir que aquest lideratge i bons resultats els aconsegueixin els nostres clients amb les solucions i serveis que els donem dia rere dia els 365 anys dies de l’any.

La vostra confiança en Copier és la nostra targeta de visita!

Els vostres resultats positius són la nostra raó de ser!

Una nova manera de treballar, més connectada i col·laborativa

Publicat a General, Ricoh el 07/10/2015 per

Ricoh presenta un sistema que revolucionarà la manera de treballar de totes les empreses i organitzacions, fomentant l’eficiència i reduint costos innecessaris.

Sovint les empreses disposen de sales de reunions o conferències que estan infrautilitzades. Es calcula que entre el 30 i el 40% de l’espai d’una oficina no s’utilitza de forma continuada. Per això, Ricoh presenta el sistema de comunicacions unificat que canvia el panorama de les videoconferències.

Es tracta d’un dispositiu que permet connectar de forma fàcil i ràpida diferents punts de treball, ja siguin dins d’un mateix edifici o en altres països o centres de producció. A través de la tecnologia cloud el P3500 és un dispositiu que integra imatge, micròfon i altaveu i permet connectar diferents ubicacions a través d’internet.

Les seves característiques de la mida d’un full de paper A4 i compacte faciliten que es pugui utilitzar en qualsevol lloc. De manera, que no es necessiten sales molt preparades ni fortes inversions tecnològiques. Es pot fer servir en qualsevol lloc i en qualsevol moment sense requerir cap configuració complexa. Ràpidament permet connectar fins a un màxim de 20 punts diferents i, fins i tot, compartir documents o arxius. A més, és compatible amb qualsevol dispositiu, ja sigui un ordinador, una tauleta o un mòbil.

El sistema de comunicacions unificat de Ricoh revoluciona la manera de treballar fomentant la col·laboració entre treballadors i departaments i potenciant la presa de decisions ràpida a través d’una comunicació fàcil.

Un sistema més interactiu, de fàcil ús i que amb una mínima inversió permet augmentar la productivitat, l’eficiència d’una empresa i, al mateix temps, reduir costos de mobilitat.

L’ Associació Sant Tomàs millora la gestió documental a través de Docuware

Publicat a Docuware el 19/02/2015 per

Fa uns mesos us vam anunciar que Copier passava a esdevenir partner oficial de Docuware, un sistema desenvolupat per una empresa alemanya amb l’objectiu de fer més eficient la gestió dels documents d’una empresa o companyia.

Doncs bé, des de fa pocs dies aquest sistema l’hem implantat a l’Associació Sant Tomàs, amb seu a la comarca d’Osona (Barcelona). En aquest cas, aquest gestor documental permet la validació de factures electròniques a través d’un procés que passa per tots els departaments implicats.

Per arribar a aquest objectiu ha calgut crear una estructura i un software que permet la digitalització certificada de les factures de l’Associació. Així, s’ha aconseguit eliminar tot el suport en paper i guanyar en eficiència permetent la classificació i l’arxiu fàcil de tots els documents. A partir d’aquí, s’han creat una sèrie de mecanismes per validar els documents a través de segells electrònics. D’aquesta manera els documents, abans de tramitar-se, passen per tots els departaments implicats de l’Associació i són validats per cada un dels seus responsables. Aquest procés tan sistemàtic permet que cada document segueixi un camí marcat que en tot moment està controlat i que pugui ser accessible per diferents usuaris amb permisos.

El sistema també incorpora un mecanisme per validar factures que vincula automàticament els albarans dels diferents departaments. És a dir, els albarans també s’han digitalitzat i arxivat a través de Docuware. Així, cada albarà queda vinculat amb la factura corresponent de forma automàtica, tal i com es feia anteriorment a través d’un procés manual. Amb un sol clic cada responsable departamental pot consultar els albarans vinculats amb una factura determinada, estalviant temps de recerca manual.

El principal avantatge d’aquest nou sistema és que estalvia temps i evita pèrdua de documents. Al mateix temps, permet un ràpid accés de tota la documentació arxivada amb un sol clic i des de qualsevol lloc del treball.

En definitiva, l’Associació Sant Tomàs es beneficia que Docuware ajuda a tenir un arxiu electrònic que centralitza tots aquells documents distribuïts en múltiples arxius físics, ordinadors, safates i bases de dades. No només emmagatzema la documentació, sigui en el format que sigui, sinó que també la classifica i la prepara per trobar-la ràpidament en la seva posterior recerca.

Control de les incidències i la seva gestió per part del client

Publicat a General el 29/10/2014 per

La voluntat de Copier de mantenir una comunicació clara, fluïda i transparent amb els seus clients fa un nou pas amb la incorporació d’un sistema de millora del procés de gestió d’incidències tècniques.

A què ens referim?

Es tracta de la coneguda metodologia ITIL (Information Technology Infrastructure Library), un recopilatori de les millors pràcties de gestió per millorar la gestió dels processos d’una empresa. En aquest sentit, Copier aplica metodologia service desk per tal de millorar la relació amb els seus clients i guanyar en efectivitat i eficiència a l’hora de  tractar i gestionar qualsevol problema o incidència que tinguin.

D’aquesta manera, el client coneix en tot moment en quin punt de desenvolupament està el procés o servei que ha sol·licitat. Aquest sistema és molt interessant perquè en casos de comunicació d’incidències, el client sap que l’incident ha estat comunicat a Copier i que l’empresa ja s’ha activat per solucionar-la. Fins i tot, pot saber que la incidència ja ha estat recollida, que un tècnic n’està informat i que es procedeix a solventar-la. A més, automàticament rep una notificació electrònica informant que la incidència ha estat recollida i que s’està procedint a la seva gestió.

Per tant, el client en tot moment coneix l’evolució del seu cas i que està sent gestionat i tractat correctament. Evitant d’aquesta manera esperes llargues o incerteses.

Aquest nou sistema s’afegeix a l’apartat genèric que Copier va posar en marxa fa uns mesos per trobar Solucions a dispositius que milloren processos documentals, gestors documentals o escriptoris virtuals.

Aquest agost treballem per tu

Publicat a General el 30/06/2014 per

 

La nostra fidelitat envers els clients és total. Per aquest motiu, aquest estiu farem horari intensiu de 8h a 14h i a l’agost no marxem de vacances. Copier continuarà oferint el seu servei professional per satisfer totes les necessitats dels nostres clients.

Aquest agost Copier no tanca per vacances. La nostra voluntat és que els habituals buits d’activitat que es produeixen a la majoria d’empreses que proporcionen serveis durant el mes d’agost, no afectin la productivitat i l’activitat quotidiana de les empreses i clients.

Ara ja no caldrà que tremolis davant de qualsevol problema amb els teus aparells informàtics, l’estat de les teves impressores i tòners o les avaries inoportunes d’estiu. Copier et donarà el mateix servei ràpid, eficient i puntual que t’ofereix durant la resta de l’any.

La nostra voluntat és que l’agost ja no sigui un desert productiu, sinó un mes on et podem donar les mateixes solucions eficients de sempre.
Per això:

AQUEST AGOST TREBALLEM PER TU

Avantatges de tenir una impressora professional a l’empresa

Publicat a General el 21/05/2014 per

 

Fins ara, us hem estat presentant novetats en quant a la impressió de documents per tal d’aconseguir resultats professionals amb poca inversió o disposar d’aparells compactes per resoldre ràpidament necessitats d’impressió. Un pas més és disposar de copiadores multifuncionals i impressores de gamma i potència alta a la pròpia empresa.

Aquest nou pas és especialment interessant per aquelles empreses amb grans necessitats d’impressió i altes expectatives en quant a resultats professionals i que, al mateix temps, vulguin tenir una capacitat de resposta ràpida. El principal avantatge és que en disposar d’un aparell professional s’obtenen documents de molta qualitat a l’instant. Així, s’estalvia temps pel fet de ser més àgils i despeses d’impremta.

Aquests aparells multifunció, a més, permeten un alt nivell de personalització. D’una banda, es pot imprimir el nombre de documents que es vulgui i no dependre de tarifes per unitats. I de l’altra, admet una gran varietat de formats i suports, ja siguin cartells, paper, cartolina.

Una de les primeres empreses en apostar per aquest tipus d’aparells ha estat l’empresa de plats elaborats de Castellterçol, Casa Mas Alimentació. Copier va instal·lar-hi un equip multifunció d’aquestes característiques, i l’experiència està essent enormement positiva. Les característiques d’aquesta impressora han ajudat a reduir de forma significativa els costos d’impressions en el departament de màrqueting i comunicació de l’empresa, així com la possibilitat de personalitzar els treballs i una millora substancial en l’agilitat de creació d’elements de màrqueting de manera immeditada. Disposar d’un equip multifunció a la mateixa empresa, facilita posar ràpidament a l’abast del consumidor qualsevol novetat gastronòmica.

Actualment, per ser una empresa competitiva és clau tenir una capacitat de resposta curta, mantenir la qualitat i estalviar costos de producció.

Copier continua avançant en el seu compromís ecològic

Publicat a General el 26/03/2014 per

 

L’empresa vigatana Copier manté el seu compromís amb el medi ambient i amb la disminució de les emissions de diòxid de carboni (CO2). L’empresa de Vic és una de les 100 organitzacions catalanes que ja disposa del certificat d’Acords Voluntaris de reducció d’emissions de CO2.

A principis del mes de març La Vanguardia va publicar aquest anunci i una notícia on Copier apareix com una de les empreses que treballa per lluitar contra el canvi climàtic. Destaca el fet que les emissions d’aquestes empreses adherides durant el 2012 només va representar un 1% de les emissions totals de Catalunya. I que en total han posat en marxa un total de 574 actuacions destinades a ser més sostenibles i eficients. Cosa que no només contribueix al a preservació del medi ambient, sinó també a reduir despeses.

Des de fa temps Copier està adherida al Programa Acords Voluntaris de la Generalitat de Catalunya. Aquest pla promou l’aplicació de mesures de reducció d’emissions de gasos d’efecte hivernacle entre les empreses públiques o privades que ho volen.

Aquest segell de qualitat acredita el compromís de l’empresa que aposta per la sostenibilitat amb l’ús de vehicles eficients, impressions a doble cara o la reducció de desplaçaments dels seus treballadors.

El compromís de Copier amb el medi ambient està més vigent que mai!

Estalvia costos i temps imprimint els teus cartells i catàlegs

Publicat a General, Ricoh el 13/03/2014 per

En l’actual situació econòmica és molt important tenir una capacitat de resposta curta i estalviar costos de producció. Per aquest motiu, Copier et presenta un aparell que t’ajudarà a complir aquests dos requisits. Es tracta de les noves impressores compactes digitals de baix volum Ricoh Pro C5100S.

Aquest nou aparell permet imprimir qualsevol tipus de treball professional, des de cartells, papers o catàlegs. Destaca per la seva alta qualitat d’imatge i ajuda a reduir els costos operatius d’impremta. Disposa d’una resolució de fins a 4800 dpi per treure el màxim rendiment a les necessitats empresarials.

El principal avantatge és que, a diferència d’una impremta professional, permet imprimir tirades baixes, aconseguint treballs d’una altíssima qualitat i reduint la capacitat de resposta de l’empresa.

A més, permet imprimir diferents tipus de paper, ja siguin amb recobriments pesats, amb textura, targetes de visita, catàlegs… D’aquesta manera l’empresa pot ampliar ràpidament la seva oferta i de manera molt fàcil augmentar la productivitat.

La nova impressora ocupa un espai d’instal·lació mínim per adaptar-se a qualsevol lloc. I el més important, el seu preu és molt competitiu.

Emporta’t a casa una impremta professional amb uns costos domèstics!

Nou servei per recollir i tractar els tòners buits

Publicat a General el 16/01/2014 per

Amb la voluntat de disposar d’uns aparells que ofereixin sempre el màxim rendiment i prestacions, Copier enceta un nou servei per gestionar la retirada de consumibles buits.

Aquest servei permet que les empreses s’oblidin del reciclatge dels consumibles i es preocupin només per mantenir i augmentar la seva productivitat. El servei inclou l’entrega d’una caixa contenidor, amb una capacitat per a una quinzena de tòners, on s’hi van acumulant els consumibles buits.

L’únic que ha de fer l’empresa és fer la petició a Copier perquè procedeixi a la retirada dels tòners buits. Així, Copier s’encarrega de tots els tràmits perquè es faci la recollida i la gestioni una empresa autoritzada que li donarà un tractament correcte. En el mateix moment que es passi a recollir la caixa, aquesta es canviarà per una altra de buida.

Cal remarcar que els tòners, una vegada buits, es converteixen en uns residus que requereixen un transport i tractament especial. D’aquesta manera, Copier estalvia qualsevol preocupació pels tòners buits i fa que l’empresa sigui més eficient i contribueixi a la protecció del medi ambient sense cap esforç.

Com és habitual, Copier manté el compromís amb els clients, cuidant tots els detalls.

Imprimir des de dispositius mòbils, ja no és una utopia

Publicat a General, Ricoh el 10/12/2013 per

Després de presentar-te una aplicació que permet escanejar des del teu iPhone o iPad, ara et presentem el nou sistema que t’ofereix poder imprimir des d’aquests dispositius mòbils d’una manera còmode, eficient i gratuïta.

Es tracta de la Ricoh Smart Device Print app, la nova aplicació que Ricoh llança al mercat per adaptar-se al creixement d’ús que tenen els dispositius mòbils. Aquest sistema innovador permet imprimir des de tauletes i mòbils d’una manera àgil i directa cap a multifuncionals i impressores de la marca Ricoh. Hi ha múltiples impressores compatibles amb aquest sistema, que permet imprimir no tan sols documents, sinó també imatges o pàgines web.

El dispositiu incorpora dos elements per mantenir la seguretat, ja que disposa de la funcionalitat d’impressora bloquejada i la d’autentificació. D’aquesta manera, s’eviten impressions no desitjades o per accident.

El seu funcionament és facilíssim, ja que només necessites disposar de connexió a internet i l’aplicació ja et detectarà les impressores a les quals pots enviar els teus documents a imprimir. La impressió es fa sense cables, de forma totalment segura i ràpida.

L’aplicació  Ricoh Smart Device Print app està disponible a l’App Store (iOS) i al Google Play (android) per ser descarregat gratuïtament. D’aquesta manera s’adapta a tots els sistemes operatius per arribar a qualsevol usuari.

Ja no tens excusa per no disposar dels teus documents impresos. Siguis a l’oficina o en qualsevol lloc, podràs imprimir d’una forma ràpida i àgil. D’aquesta manera, el teu nivell productiu pot continuar sent alt i no depèn del teu entorn laboral.